Vanaf 16 september 2012 ben ik voor één semester een Erasmusstudent in Southampton, Engeland. Southampton staat bekend als de grote havenstad 'in de buurt' van Londen, bewoond door studenten in alle soorten, maten en van vele nationaliteiten. Zij die geïnteresseerd zijn, kunnen mij toch een beetje volgen op deze blog!

dinsdag 18 september 2012

Foto's en een trui

De foto's hangen eindelijk op mijn bord! Zie hier de voor en na:


















Natuurlijk heb ik nog wel enkele fotokaders met foto's in ook, maar die toon ik wel eens d.m.v. een room tour ofzo.




Vandaag ben ik de campus gaan verkennen samen met de roommates. 's Middags aten we in de schoolcafetaria. Van links naar recht: Camilla, Lorena, Kasper en Mi. De meisjes zijn de eigenlijke kotgenoten, Kasper, een vriend van Mi van in Denemarken, die verblijft hier alleen voorlopig tot hij een andere accommodatie heeft gevonden.







Daarna zijn we simkaarten in orde gaan brengen, adaptors gaan kopen en naar Poundland gegaan. Alles in Poundland kost één pond of minder. Naast wat noodzakelijke dingen zoals afwas- en badgerei, kreeg ik door Kasper een pak koekjes in mijn handen gestopt. "You need to buy this, it's our country's speciality!" Gewoon voor de grap, en omdat het maar een pond kostte, heb ik de koekjes toch maar gekocht.



Daarnaast kocht ik ook nog een trui van Southampton Solent University, omdat ik al zo lang zo'n trui van Antwerpen, maar toch nooit een goede vond, was dit ideaal! Deze was echter geen één pond...


That's it for now, folks!
Cheers,
Anine

1 opmerking:

  1. Leuk leuk! Onze foto! :D Ik ga mij ook zo'n trui aanschaffen van Eskisehir, kwou ook al lang zo eentje van University of Antwerp, maar kvond da altijd zo belachelijk omda'k nie opt unief zit :) dus nu is ideaal. De jouwe is ook wel een mooitje!

    BeantwoordenVerwijderen