Vanaf 16 september 2012 ben ik voor één semester een Erasmusstudent in Southampton, Engeland. Southampton staat bekend als de grote havenstad 'in de buurt' van Londen, bewoond door studenten in alle soorten, maten en van vele nationaliteiten. Zij die geïnteresseerd zijn, kunnen mij toch een beetje volgen op deze blog!

maandag 17 september 2012

Aangekomen!

Gisterenmiddag eindelijk aangekomen in Southampton! Mijn eerste ontbijt op Engelse bodem was een feit!

Na een korte verkenning van de stad aten we 'indian food' in een (in Southampton) bekend restaurant, The Coriander Lounge. Zeker een adresje om te onthouden, spicy but delicious! Na een verdiende nachtrust was het àl die bagage droppen op de accommodatie. Dat zag er zo uit:


Check trouwens de massaal aanwezige bagage aan de rechterkant, zes koffertjes had ik bij. Iets waar ik niet trots op ben. De kast is trouwens te klein voor al mijn kleding, maar ja, wat wil je met al die dikke winterkleren om de Engelse kou te trotseren! Ik kreeg ook een starterspakket aangeboden van de universiteit. Het bevat al de noodzakelijkheden van een student, snoep, cola zero en 'old spice' deodorant.


Vervolgens ontmoette ik al een Deense kotgenote die ook modejournalistiek wil volgen hier. Haar beste vriend uit Denemarken gaat voor sportjournalistiek, dus het is leuk om medejournalisten te hebben op de gang! Ik voel me hier alvast op mijn plaats. De andere kotgenoten hier zijn nog spoorloos. Meer foto's van het kot komen nog van zodra ik al mijn foto's heb kunnen ophangen! Nu snel iets gaan eten met de twee Denen!

Cheers, 
Anine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten